Bu testi kullanıp da yanılan var mı acaba?bugün 2 test yaptım biri kaset test bozuk çıktı sanırım yamuktu çizgiler,sonra bunu aldım negatif çıktı adetim 5 gün geçti ama öğlen vakti yaptım.Yarın da kan testi yaptıracağım fakat çok belim ağrıyor kasıklarım ara ara ağrıyor ama belim daha fazla.5 gün geçti üstünden pozitif olsa hemen çıkardı değil mi