Elfgrn ilk gece çok zor ama ondan sonraki geceler yokuş aşağı gidiyor yani gün geçtikçe krizler alışıyor maks 2 gece çok zorlanacaksınız, kararlı olun, sabrınız tükendiğinde bunu düşünün. Ben 16 aylıkken bıraktırmıştım, aynı sizinki gibi aşırı bağımlıydı, ekrana karşıyım normalde ama o 1-2 gece çığlık kıyamet ağlayıp kendini yerlere attığı anlarda ekran açıp izletmişti babası, öyle azıcık sakinleşebilmişti.