EsrraZ Kızlar bugün 18 ay aşısı olduk çocuğun poposunda ve kalçasında hatta sırtına doğru kırmızı döküntü oldu ya baya el kadar var boyutu pişik değil ama benziyor endişelendim siz böyle bir durum yaşadınız mı 🤦♀️
Azraada58 EsrraZ bizde yaşamadık acaba yedigi bişey mi dokundu yada aşı yan etki mi yaptı yarın bi doktorunuza sorun
tiredmom_ EsrraZ biz yaptırdık da herhangi bir sıkıntı yaşamadık iki yaşı bile yaptırdık hatta bir doktora mı gitseniz acaba
EsrraZ uuuuuuu tuanacan Azraada58 tiredmom_ fadmom Kubracigimm Tugba-tugba Meri-Mel Araldoram Kızlar yazan herkese teşekkür ederim Ebeyle görüştüm sabah böyle bir yan etki yok hepatit A aşısı karaciğerini etkilemii olabilir alerji testi ve karaciğer enzimlerine bakılması gerekiyor hastaneye randevu alın kandan baksınlar dedi 🤦♀️😓
EsrraZ Azraada58 alerjik birşey yedirmedim hiç sanırım aşı yaptı ondan korktum ilk defa böyle oldu anlamadım 🤦♀️ kafama çok takıldı sabahı nasıl ederim artık bilemiyorum
EsrraZ tiredmom_ yarın mutlaka gideceğim ama şuan kendimi yiyorum 🤦♀️ aşıdan sanırım bi 6 saat sonra başladı yada ben o zaman farkettim oda olabilir sırtındaydı poposuna sonradan indi 😞
tiredmom_ EsrraZ belki başka bir şeyden de alerjik reaksiyon göstermiş olabilir yine de doktora gidin
fadmom Geçmiş olsun bizde yaşamadık aşıdan sonra böyle birsey ama. Başka bişey olabilir mi el ayak hastalığı gibi o popodan başlıyor kızarmaya kızamık gibi benek benek
Meri-Mel EsrraZ Hay Allah ya Rabbim ya çok geçmiş olsun hemen gidin aksatmayin canım Rabbim şifa versin inşallah bisicik yoktur 😞