Limonerik odanın ısısı 22-23 derece bizimde, iki tane uyku tulumu var biri 1 tog diğeri 1.6 tog, 1 olanı giydirdiğimde içine uzun kollu zıbın/ tişört altına da uzun pijama giydiriyorum. 1.6 olanı giydirdiğimde içine sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum ikisinde de çorap giydirmiyorum gece çorapsız yatırıyorum