hasibe04 Hanımlar oğlumun yarın 2. Ay aşısı var korkuyorum ne gibi yan etkileri oluyor bilgi verir misiniz
tamamdanolmuss hasibe04 biz bugün vurulduk çok huzursuz ağlıyor. Ateşi çıkmadı az önce ağrı kesicili ateş düşürücülü fitil verdim sanırım çok ağrısı var
gizemaylam hasibe04 huzursuzluğu oldu Bir de biraz ateşi çıktı ateş düşürücü verdim bence ağrı kesici ve ateş düşürücü verebilirsiniz ateşi olmasa bile aşı yerlerinde Ağrı olabiliyor ağrısını azaltır