888eylul olsun anne sütünü alsın da nasıl aldığı hiç önemli değil..Banada doğum yaptığımda hemşireler uğraşmamak için direkt silikon uç kullandırdılar.. 3 aya yakın kullandık herkes hatta eşim bile verme silikon uçla diyordu yani ama oğlum memeyi verince resmen almak istemiyordu öğürüyordu bende anne sütü alsın da nasıl içmek istiyorsa öyle içsin dedim sonra bir gün tekrar silikonsuz denedim gün içerisinde bir kaç kere ve öylelikle emmeye başladı ama emmeseydi de silikon uçla vermeye devam ederdim çünkü benim için anne sütü alması önemliydi sadece..