kizlar selam 1 yasinda bebegim , yaklasik 4-5 aydir bayadir var uyumaya calisirken ııııı diye kendini sıkıyor gibi sesler cikarip uykuya daliyor.. nedir bu basina gelen varmi? diger her sey normal olunca ben son enerjisini falan atmaya calisiyor heralde diye yorumluyorum ama bu durum gecmeyince kafama takildi.. bazi bebekler ninni soyler ya onceden sakince yapardi bunu simdi kendini sıkıyor hafiften sesi cikarirken