arkadaşlarım bebeğim 3 aylık cok fazla gaz problemi yaşadık hala da azalsa da devam etmekte. gazlı olduğu zamanlarda memeyi tutamıyordu biraz biberonla destekledik şimdi geceleri güzelce emiyor ama gündüzleri zorlanıyorum biberon vermesem açlıktan bütün düzen gidiyor Dr umuz meme reddi olduğunu söylüyor yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz şöyle bir şey emmese aç kalsa ayrı üzülüyorum biberonla beslenen ayrı üzülüyorum ne yapacağımı şaşırdım