brcn1990 benim kizil 5 buçuk yaşında ve anaokuluna gidiyor hala K, L, G, R, harflerini söyleyemiyo aklıma geldikçe özellikle söyleyemediği harfler içeren kelimeler söyletiyorum ama bazen söyleyebiliyor bazen söyleyemiyor ama mesela bu harflerden K ve L harfini kelime başlarında söylüyor ama kelime aralarında söyleyemiyor. Geçen yıl dil terapistine götürdüm şu an normal ama 6-7 yaşına kadar düzelmezse 1. sınıfa başladığında arkadaşları tarafından akran zorbalığına uğrayabilir demişti