Kızlar 2 tane sorum olucak. Emzirme döneminde ertesi gün hapı kullanıp yinede hamile kalan var mı? 2 ay önce doğum yaptim ve emziriyorum ama bugün başımıza boyle.bir kaza geldi. Eskiden çok kinardim kazayla nasıl olabilir vs diye ama olabiliyormuş… eşim eczaneden postpill isimli bir ertesi gün hapı almış. 8 saat sonra emzirebilirsiniz diyor ama içim rahat etmiyor. 8 saat içinde 3 kere sağımda yaptım bu arada fakat toplamda 100 ml anca çıktı. Tecrubelerinizi yazarsanız çok sevinirim.