Busearaf290422 Kızlar selam oğlum 2 buçuk yaşında ve hayla gece en az 2 defa uyanıp süt içiyor. Azaltarak vermeyi denedim olmadı su verdim olmadı süt karıştırıp verdim olmadı o kadar inatçı ilerliyor ki bu süreç ne yapacağımı bilmiyorum artık. Bana bir akıl verin lütfen
3kedili2bebekli Busearaf290422 cidden çok geç kalmış o alışkanlıktan uyanıyor tamamen bırakıp vermemeniz gerekiyor başka hiç bir yolu yok ağlar ister ben o durumda uyandırıp geri uyuttum ise yaradı
3kedili2bebekli Busearaf290422 yok kendisi uyanacak ya süt diye o zaman geri uykuya döndürmeye çalışın her yolu denediniz baktınız inatlasiyor o an odadan çıkarın uyansin ağlamasını sonlandırın ve geri dondurun uyuyun
Furkanaz Acıkıyordur belki, bende acıkıyorum geceleri Oğlum da acıkıyordur diye düşünüyorum onunda sütünü içmesine müsade ediyorum belki sizin de çocuğunuz acıkıyordur