tugcemomm Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık bugün 3 kere sarı pütürlü ve ağır kokulu kakasını yaptı. Diğer günlere göre daha suluydu ishal olabilir mi ? (Sadece mama ile besleniyor) Ve hafif öksürük, hapşırma var burnu da tıkalı hasta mı oluyor acaba 🥺
cLearQueen tugcemomm hafif oksuruk hapsurma normal bebek refleksleri aslinda. Benim bebek dogdugugndan beri hapsiriyo ozellikle burnunda bisey oldugunda. Ishal olarak kaka da normal benimkinin hep oyle
aaslanbeyy Geçmiş olsun ❤️🩹💐🥺 Üşütebileceği bir durum oldu mu acaba? Hiç bilgim yok üstte çıksın post
tugcemomm @aaslanbeyy teşekkür ederim 🌸 Bir kaç gün önce akşam yürüyüşe çıkmıştık o zaman olmuş olabilir ama kalındı üstü bilemiyorum 🥺 Sabah yine ishal tarzı yaptı bugün götüreceğiz doktora
aaslanbeyy tugcemomm en sevmediğim konu nasıl giydireceğim valla . bizim bir tane peluş tulumumuz var içerisini normal giydirip onu giydiriyorum çözümü öyle buldum en ufak bir soğukta üşütüyorlar yoksa🥺
tugcemomm @aaslanbeyy evet öyle cidden, bizde aynı peluş tulum üstüne de battaniye atıyorum hatta ama kapıyorlar bir şekilde.. çıkarıyordum sürekli dışarı ama şu an korktum 😟
aaslanbeyy tugcemomm acaba terliyor olabilir mi peluş bile o kadar sıcak tutuyor ki çünkü . Bedia hanım a mı gittiniz ? ne dedi ?
tugcemomm @aaslanbeyy sağlık ocağına gittik önemli bir şey görürse cengizhan beye geçecektim oradan ama normal olduğunu bazen olabiliyor mama aldığı için su vermem gerektiğini söyledi Öksürük de hafif var burnu açıp hava vercez geçmezse gidicem bir kaç güne
tugcemomm @cLearQueen benim kız bu kadar öksürmüyordu biraz üşütmüş ☺️ Bu kadar sulu yapmıyordu hiç o yüzden tedirgin oldum