fadmom Artık ne deniyorsa bugün oldum.resmen tekrar doğurdum ama bebek yoktu bilsem bu kadar zor olacağını yaptirmazdim. Sorum şu dikişler ne zaman iyilesir acaba. Dikim dikim diktiler internette hiç dikisten bahsetmiyordu
eknbrc fadmom ay gerçekten çok saçma. Ufacık bir iğne ucuyla bir parça alınıyor sadece dikişi hiç anlamadım. Bence başka bir doktora gidip muayene olun ya da sorun en azından normal mi diye
fadmom eknbrc bana da korkulacak bişi yok falan dediler. Doğumdan sonra geçmeyen kanamam vardı onun için oldu. Dikişlerin altında dedi