Kızlar merhaba. Kızım 4 aylık. Gündüzleri yarım saat yada 1 saat uyuyor. Akşam 5-6 gibi gece uykusuna geçmek istiyor 11-12 de uyanıyor. 7 gibi uyandırıyorum akşam 10 gibi yatıyor 1 saat sonra ağlama krizi oluyor. Sizlerin uyku düzeni nasıl kafayı yiyeceğim ayarlayamadım ben bir türlü daha erken mi acaba