gkmm açıkçası en sabırlı ve sakin insanlardan biriyim bam telime basılmadığı sürece süreci yumuşatmaya çalışırım her konuda fakat tabiki yalnız bakmanın vermiş olduğu yprgunlukla istemsizce sesimizin yükseldiği noktalar oluyor her ne kadar sonradan vicdan azabı çeksekte onun dışında babasında dahil aynı hareketleri yapıyor ama iş yabancı çok görmediği biri olduğunda kuzu gibi oluyor