Herkese merhaba
Çocuğum 7 aylık. Emeklemeye çalışıyor. Ama bu süreçte sağ eli genelde yumruk şeklinde ya da içe dönük vaziyette oluyor. Yaklaşık 1 aydır falan bu şekilde. Gün içinde o eliyle sol eliyle yaptığı her şeyi yapıyor. Tutup kavrayabiliyor mesela. Parmağımızı uzattığımda her iki eliyle de kavrayıp kendini yukarı çekebiliyor ama onu hep 1-2 an önce bırakıyor. Bir de yuvarlanırken genelde sağdan dönüyor ve bazen o kol altında kalıp ağlıyor. Görünürde hiç bir şey yok ama. Gün içinde de keyfi yerinde. Aylık kontrolümüzde doktora danışacağım ama daha zaman var. Böyle bir durum yaşayan var mı? Normal mi? Zamanla düzelir mi?