karabela Degeri 16 cikmis cok yuksek galiba bugun verdik yarin gostericem doktora ne demek oluyor bilginiz var mi
derin0_ karabela ne oldu sonuç benım kızımdada yüksek çıktı urolojı bakacak dedıler bobregınde falan korktum bende durum nedır şuan
endoplazmikretikulumiste karabela peki idrar yolları enfeksıyonu pozitif mi idi hani idrar yolları enfeksıyonu geçirdiği için mi o şekilde olmuş sizde ? Bizde kültür temiz geldi ama eritrosit idrarda mevcut
derin0_ endoplazmikretikulumiste çok şükür bişey çıkmadı degerlerı normale döndü antibiyotik ile boş yere doktorlar insanları korkutuyorlar canım acıklama da yapmıyorlar doğru düzgün geçmiş olsun sızede
endoplazmikretikulumiste derin0_ peki idrar yolları enfeksıyonu mu idi bizimkinin kültür temiz çıktı ama eritrosite rastlandı ?