Sifremiunuttumben ben kursun kitabına çalışmıştım 90 aldım altını çize çize hepsini okudum sadece çıkmış sorulara bakarak olmuyor maalesef kitaptaki soruları da çözün zaten 2 puanla kaçırmışsınız üzülmeyin. Bu kadar yapmışsınız almışsınız puan bi daha çalışıp o iki puanlık yeride kapatırsınız ben size inanıyorum koyvermeyin kendinizi oturup bi güzel çalışın diğerine.