Bebeğim 4 aylık ve doğduğundan beri çok iştahsız bir bebek son kontrolümüzde sadece 300 gr aldığı için doktorumuz aptamilin alerji mamasını verdi onu kullanıyoruz 1 haftadır mama alımı iyice azaldı ve günde 2-3 kere kaka yapmaya başladı çişli bez sayımızda düştü. Daha çok kg kaybetmesinden endişe ediyorum bu durumu yaşayan var mıdır hangi mamayı denesek toparlayabilirz durumu 😞😞