Merhabalar bebeğim küvezde olduğu için evde süt sağıyorum. Her seferinde 30 cc çıkıyor. Acaba bebek emdiğinde mi artıyor sadece? Bir bilgisi olan var mı? Yetme şansı varmı. 1 ay önce doğum yaptım. Çocuğum çıkana kadar sütün çekilmesini engellemeye çalışıyorum