20 aylık kızımın ön 4 diş (alt-üst) ve köpek dişi arkasındakiler çıktı. Şu an köpekler şişmiş beyaz nokta var 4 ünde de o kasar zorlanıyoruz ki artık çileden çıkmış durumdayım resmen kızıma vurmamak için duvarlara falan saldırıyorum. Bir çocuk aralıksız 6-7 saat ağalayabilir mi ya susmuyor kendi de yoruluyor hastane bişey yapmıyor ağrı kesici vermekten yoruldum üstğne öksürük bi de. Jel de sürdüm yok yemek de yemiyor sıvı meyve yani mandalina portakal yemek istiyor allah için bi fikir verin ne yapacam ben?