Sinems1 evet. Kesin memnun kalırsınız. Pregoyu bilmiyorum ama annemin evine standartlardan kendi evimizde de joie yi aldık. Standart olan ilk ay içinde tepsisi kırıldı. Kullanımı da rahat değil ayrıca bana güvenli de gelmedi. Ama joie 3 senedir oğlum tepsisinin üstüne çıkıp zıpladıgı halde banamısın demedi. Gerçekten kullanışlı ve sağlam. 1 aylık da kardeşimiz var. Oda aynı sandalyeyi kullanacak. Uzun vadede kullanılabilecek kaliteli bir sandalye. Pregoyu bilmedigimiz için kullandığım standartla karşılaştırdım o yüzden. Joie alabilirsiniz kesin memnun kalırsınız.