ebrulinaa Kızlar selam dişime kanal tedavisi yaptırmam gerekiyor sonrasında bebeğimi emzirebilir miyim aynı sorunu yaşayan var mı?
basak1336 ebrulinaa ben yarın diş çekimi yaptıracağım bir kaç video izledim emzirmede sorun yok diyorlar. Spinal anestezi ile sezaryen oldum hemen emzirtti hemşireler bi sorun olsa söylerlerdi.