bebitonunannesi_ Bakım ürünlerim bitmek üzere de, farklı markalar sipariş edeyim dedim pahalı geldiler biraz, siz hangi markaları kullanıyorsunuz ve nereden alıyorsunuz? 🤔
cokbilmismom bebitonunannesi_ şampuan hipp nemlendirici hipp ikinsidende memnunum öyle çok kremler yaglar kullanmıyorum ben
[silindi] bebitonunannesi_ nemlendiricim bioderma Yuz serumlarim ve yuz yıkama jelim maru-derm ve the purest Ve Versew in kil maskesi ve tonigini kullaniyorum
pivpivpivahmedmuhsin bebitonunannesi_ Yüz temizleme jelim ve nemlendiricim Kuatra, el ve vücut kremim Nuxe, kil maskem Aztec Secret, tırnak bakımı için Mixup bitirmeye çalışıyorum bitince Siveno alacağım. Bu saydığım markaları tavsiye ederim. Özellikle Kuatra. 🌸
balbebeginannesii bebitonunannesi_ yüz yıkama jellerim cosmed ve bioderma serumlarım toniklerim the purest nemlendirici kremim yvres rocher haftada 2 günde kil maskesi yapıyorum 😊