3 aylık bebeğim sadece anne sütü alıyor. Kakasını yapamıyor ve yapamadığı için çok sancılanıyor durmadan ağlıyor. Kakasını yaparken kıvamlı şekilde yapıyor. Doktora götürdüğümüzde lavman ve fitil veriyor ve probiyotik kullanın diyor. Oğlumun bu durumuna çok üzülüyorum. Bu şekilde yaşayan varsa nasıl bir çözüm buldunuz. Yardımcı olur musunuz ?