selen01 endişelenmeyin uyku sırasında zaten ısınıyor bedenleri bende ilk başta tereddütte kaldım ama deneyince anlıyor insan. üzerine ince bir örtüsü var onu örtüyorum. çok sıcak tutmamaya çalışıyorum odasını daha rahat uyuyor. eğer tog vs giydiriyorsanız müslin örtü iş görür. normal pijaması varsa orta kalın battaniyesi rahat edebilir🙏🏻