Nasıl oldu anlamadim bebeğim kucagimdayken stor perdeyi elimle yukarı kaldırmak istedim balkonun kapısını orteceketim bı anda storun altındaki uzun plastik kısım bebeğimin tam basının tepe noktasına çarptı birqz ağladı ama kusma vs olmadı uyudu uyandırdım Bakışları fln normal ama ben çok korkuyorm başına böyle bişey gelen oldu mu çok küçük çünkü