Gece mamasını 6 aydan itibaren içmiyor içmesi için gündüz modu gibi ışıklar açık ve oyuncaklarını eline vermem gerekiyor. Yoksa uyurken ağzına verdiğimde ağlıyor. İcmeyince de sürekli uyanıyor az bişey de icirebildigim zaman daha uzun uyuyor. Gündüzleri de 1 aydır biberon reddi yaşıyorum şebek oluyorum karşısında mamayı bitirse mutluluktan ağlıcak moda geliyorum artık. Doğduğundan beri beslenme sorunu vardı ama bir şekilde geldim bu günlere ama bu çok zorluyor. 2 diş çıkardık bu yüzden mi oluyor? Çok yoruldum artık çok üzülüyorum kilo alımı da çok az zaten. Var mı aynı durumu yaşayan lütfen yardımcı olun. Bı fikire bı cümleye bı tavsiyeye inanın çok ihtiyacım var. Nerede yanlış yapıyorum ben. Doğduğundan beri ne kilo istenilen kiloyu aldı ne de rahatça emzirebildim hep zıplayarak hep hoplatarak 4 ay gidebildim. Su da içmiyor hiç bir şekilde nefret ediyor kaç tane sulukk biberon değiştirdim. Allah için siz neler yapiyosunuz bu aylarda ?