tugclrn kesinlikle öyle 2 doz da da sordum risk alamayız yan etkisi çok dediler hastanedeki doktorumuz yapabilir normal aşıdan farklı yan etkisi olmuyor demişti ama yapmadılar bi şekilde yaptırıyoruz yaptıramayan insanlar kapacak hiç bilmiyorum çok saçma bir sistem