27 aylık 1 ayı geçiyo tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum ilk haftadan sonra söylemeye başlamıştı sonra bıraktı söylemeyi ben götürüp yaptırıyodum bugunde ishal oldu sabahtan beri kaka temizlemekten bittim ne yapmalıyım bez bağlasam mı emeklerimi çöpe atmak istemiyorum ama napıcam erken mi başladım sonra bidaha mı başlasam yoksa sabretmelimiyim