Erenarden1 Kızlar merhaba bizim köyde bebeklerin kırmızı renk giymesi hoş değildir al I yüze vurup bebeğe büyük nazar erermiş
Byzgl_2019 Erenarden1 valla kimi bebeklere kırmızı çok yakışıyor. Ben oğluma kırmızı giydirdiğimde bambaşka bi çocuk oluyo sanki.Belki nazar olmasın diye derler öyle. İlk defa duydum
Ikrazumra19 Erenarden1 ypk artik ya daha neler cokta severim kizima yazin hep giydirdim tulum sapka inanmam oyle seylere
Albertosss Erenarden1 kızıma en çok aldığım renk hemen hemen hepsi kırmızı ☺️ Allah’a emanet olsunlar insanlarin içleri kin nefret biriktiriyor kıyafetin suçu ne .
Badevehande Ben cahillik olarak bakıyorum buna malesef çünkü sarılık olmasın diye annemler sarı tülbent aldırdılar halbuki bebek aç kalınca sarılık oluyor sık sık emzirmek lazım tülbentin altında durunca sarılık olmaz değil yani