fatmanurbozbas Merhaba, sezaryen doğum sonrası rahmimde kan pıhtılaşması oldu. Pıhtıyı atabilmem için adet olayım diye dr Duphaston ilacı verdi. Bu ilacı bu sebeple kullanan var mıdır ? Adet söktürüyor mu gerçekten ?