kahvesaati Kızım 4 yas krese gidiyodu 2 ay gitti suan gitmiyor 3 hafta ağladı sonunda aldım seneye vericem anaokuluna ama durur mıçu durmaz mı.ağlar mı yas gereği yasayan varmı lütfen bişey yazın 😢
MiracAlpinveUmutunAnnesi kahvesaati Aslında ağladığında okuldan almayın diyorlar buna alışmaması için. Kararlı olduğunuzu anlasın diye. Biraz küçük gibi ama sizden hiç ayrılmadıysa çok normal ağlaması. Oyun grupları oluyor. Oralara da göturebilirsiniz