beyzaya 5 aylık bebeği ayağına bastırmaya çalışırsanız muhtemelen ya bacaklarını yamultursunuz yada alistirir aylarca emeklemesini beklersiniz ama emeklemez ilk bebeğiniz 2-3 aylıkken basmiyordu gazdan dolayı itiyordu bu bir reflekstir hiç bir şey yapmanıza gerek yok bastirmayin uğraşmayın çocuk kendi en geç 10 aylıkken kalkar zaten ayağa