melekuz Bebegim 6 aylik bugün dil bagi ameliyati oldu doktor 2 saat sonra emer dedi 2 saat sonra emdi de ama suan ne emiyor ne de mamasini yiyyor cocuk ac ac duruyor nasil besleyebilirim yardim edebilir misiniz🥹
AlinRabia melekuz sevecegı seyler verebılırsın ancak amelıyat ın ılk gunu sıvı beslenmesi gerekıyor katı bırsey yememesı lazım bızde 1 yasında olduk doktorumuz bıze bu sekılde soylemıstı
alinmom melekuz benim yeğenim de oldu ameliyat değil ufak operasyon 10 dakkikalık bişey emiyor maşallah yemeği de çok sever bir sıkıntı yaşamadı ablam
mamabear_ melekuz belki ağrı kesici verebilirsiniz. Veya şırınga ile içer mi acaba emmekten daha kolay gibi
sagkalp melekuz Canım hiç korkma bende kızımın 3. Ayında yaptırdım aynı işlemi 2 sn felan sürdü tabi daha küçük olduğu için biraz ağladı ve sonra hemen uyudu bol bol emzirdim en iyi ilaç anne sütü 6. Ayda olduğu için biraz daha sancı çekmesi çok normal
melekuz AlinRabia sivi veriyorum anne sütü falan veriyorum ama ne iciyo ne de emiyo sadece huzursuz ve agliyo
AlinRabia melekuz ıkı gun bnm kızımda aglamıstı agrısı oluyor calpol verebılırsın gunde 4 defa en fazla sadece agrısı oldukca ver bıze doktorumuz boyle demıstı ve 15 gun sonra kontrole cagırmıstı
Ilkheycan23 melekuz ağrısı var demekki bi ağrı.kesici verin yarim saat sonra tekrar besleyin o zaman alır merak.etmeyin
melekuz Ilkheycan23 verdim agrisi kesici ama bir türlü memeyi almiyo agzina dudaklarina degince hemen geri cekiliyo
melekuz mamabear_ calpol verdim şırıngayla denedim cok icmedi az önce biberonla denedim icti umarim emmeye geri baslar