dfkrblt kızlar antibiyotik kullanıyordu dünden beri resmen dışkısı sarı su gibi mukuslu günde 7 kere falan yapıyor maflor damla kullanıyoruz 6 damla acaba su versem mi?
jap dfkrblt ben doğduğundan beri su veriyorum aşırıya kaçmadıkça suyın bi zararı olacağınıda düşğnmüyorum. Üstelik bebeğinşz ishal ve aşırı sıvı kaybediyo bence verin saat başı
Duyguaslannn Vermenizde bi zarar olacagını düşünmüyorum ben 3 aylıktı çay kaşıgıyla hergün tattırıyordum ama önemli olan sizin sütünüz bol bol emzirin ki Allah korusun sıvı kaybı olmasın