Sezeryan doğum yaptım 4 ay sonra gel iç dikişler kaynamaz dediler adet olmana gerek yok dedi çünki doğumdan sonra adet olmamıştım şimdi adet oluyorum 6 ay oldu doğum yapalı çogu kişi adetliyken gitmen gerekiyo falan dedi aile planlamada o zaman adet olmana gerek yok demişti adetliykenmi taktırmalıyım adet olmadanda takılabiliyormu şimdi aile planlamasını arıyorum açmıyolar siz nası taktırdınız