Kızlar merhaba,
26 aylık oğlumla bugün tuvalet eğitimine başladık. Sabahtan beri hiç bez takmadım ve takmayı da düşünmüyorum, bu konuda oldukça kararlıyım. Ancak şu ana kadar tuvalete sadece 1 kez yaptı, o da ben yaparken yakaladım ve hemen tuvalete koşturduk, bu şekilde başardık. Büyük abdesti geldiğinde ise tuvalete gitmek yerine kuytu bir köşeye gidip yapmaya çalışıyor. Sürekli gözüm üzerinde, hemen “Gel tuvalete gidelim” diyorum, ama oturduğunda kesinlikle yapmıyor, kalktıktan sonra yapıyor.
Henüz büyük abdestini yapmadı ve gece konusunda endişeliyim. Nasıl bir yol izlemeliyim? İletişimi, komutları çok iyi, her şeyi söylüyor ve anlıyor. Çok akıllı bir çocuk ve tuvalete yapması gerektiğini biliyor, fakat henüz bunu yapmaya başlamadı. İlk gün için bu durum normal biliyorum, ama motivasyona ihtiyacım var. Sizin bu süreçteki deneyimleriniz nasıldı? Çok mu zor geçti? 😣
Güncelleme; Ben buraya yazarken çiş dedi ve 2.çişinide lazımlığına yaptı🥳