Anne sutu kasigi deneyebilirsiniz ama bebeginiz cok ac uykusuz huysuz olursa almayabiliyor ara ara denemek lazim ben bebeğim çok küçükken mama takviyesi vermem gerekti onunla başladım meme reddi olmasın diye lansinoh biberon kullanıyoruz biz meme ucuna yakın deniyor yine de en küçük yenidogan ucuyla devam ettik meme reddi olmasın diye. Hiçbir şekilde biberon almıyorsa da aptamilin kaşık maması var alabilirsiniz onu kullanıyorlar bazen bebek mamanin tadını beğenmeyince de almayabiliyor başka marka bebek sütü deneyebilirsiniz