4 ay önce kab değerleri düşüktü sınırdaydı ocean mikrofer kullandık bitti bitene kadar ki süreçte tırnakları güçlendi saçları vs . O yüzden tekrar kan vermek istemediğimmz için de güçlendi diye gitmedik. birkaç gündür rahatsızdı uykusu çok kötüydü gece uyumuyordu bazen öğlen uyumadi akşam yattı gece kalkti vs. Az önce farkettik gözlerinin altı mor. Birkaç gün önce birisi de kızarık neden demisti. Sizce neden olabilir uykusuzluk mudur vitamein mı. ? Yaşayan var mı acaba yardımcı olur musunuz