SiprayiL OM🌖 yazıyor.
Ama bi ara çok kötüydü
15.03.18
25.07.20
06.11.21
29.10.22’ydi. Yanlarında da salak salak empjiler koymuşum (sevgililik, evlenme teklifi, nişan, düğün). Eşimle kavga edince hepsini sildim. Ne o görgüsüzün kocası olmuş gibi ahgshahsha😂 zaten hiç istemedim böyle bişey ama benim kocam biraz şey nasıl desem, hesabına evli mutlu çocuklu yazacak cinsten yani benimde öyle olmamı istiyor hshdhahah bende son kavgadan sonra 2 senedir sadece eşimin adı soyadının baş harflerini yeterli buluyorum😂 ayrıca hiçte özlü söz falan yazmam 😂