basak1336 cumartesi günü çektirdim 20 lik dişimi biraz sor ama ağrısını çekmekten iyidir 2 gün yeri acıdı biraz olacak. Korkmayın daha kötü olmadan cesaretinizi toplayıp çektirin, bende dişten çok çektim :( bu arada emzirebilirsiniz. Emzirirken 2 tane kanal tedavisi yaptırdım geçmiş olsun ❤️🌸