Arkadaşlar merhaba Üç yıl önce evlenirken Scheffer’dan blender seti aldım sadece çırpma ve ezmesini kullandım hazneli olanı blenderımın çorba ezme başlığının paslandığından dolayı hazneli olanı kullanmaya başladım ama hazneyi açtığımda içerisinde bir koku olduğunu fark ettim yıkıyorum yıkıyorum gitmiyor ve bu çektiğim şeylere siniyor ben ne yapmalıyım Bebeğim için çektiğim çorbaları içirmek istemiyorum e çekeceğim başka bişeyim yok ya yenisini alacağım ya bir çare bulacağım yardım lütfen