Kızlar selam. Menenjit aşısıyla alakalı her doktor farklı şeyler söylüyor . İki çeşit aşı var. Biri bexero 3 doz, diğeri menveo 2 doz. Sizler hangisini yaptırdınız bizim doktorumuz hepsini yapalım dedi. Çok kafamız karışık. Sanırım ateş filan da çok yükseliyomuş aşıdan sonra . Çok tedirginim. Siz ne düşünüyosunuz? Sizin doktorunuz ne dedi?