gizemisim Kızlar merhaba 21 günlük bebeğim var bi kaç gündür acayip sancılı gazını çıkarıyor ama faydası yok metsil kullandım oda artık fayda etmiyor varmı kullanıp önereceğiniz gaz damlası uykularımız sıfır sancıdan dolayı uykusu var ama kendini sıkmaktan çocuk uyuyamıyor
Elifdemir1907 gizemisim gaz damlası hakkında bir bilgim yok ama kiraz çekirdeği yastığı kullananlar var bir bakın isterseniz belki bir faydası olur karnı sıcak tuttuğu için gaz sancısını azalttığını biliyorum
Alyaberen_ gizemisim Her bebek aynı gaz damlası iyi gelmeyebilir benim kızım kolik bebekti kullanmadigim gaz damlası kalmadı sadece iki üç gün sakinleşti sonra tekrar başa sardık ama dediğim gb her bebek farklı deneyerek bulacaksınız malesef🤷
oak00 gizemisim metsili tek kullanınca faydası olmaz probiyotikle gaz damlası bir verilince rahatlatıyor sabsimplex ve biagia bir kullanılabilir veya metsillede kullanabilirsin doktorum metsille sabsimplex eş değer demişti veya kaledion ve metsili bir kullanmıştım kaledion da probiyotik
ilaxidexi gizemisim nurse harveys kullandım bebeğimde, 4 ay kadar gazı yok etmiyor ama küçük parçalara ayırıp kolay dışarı atmasını sağlıyor
Lumisare bigaia öneririm çok iyi geldi bize fiyatı yüksek biraz ama probiyotik olarak geçiyor ilaç grubuna girmiyor
gunesumay05 Nurse harveys colex şurup ve forbiome probiyotik sorununuzu ortadan kaldıracak. Aşırı kolik bebeğim bu sayede rahatladı. Uykuları daha kaliteli. Hem anne sütü hem nama veriyorum. Mamada da gazlı bebekler için olanı kullanıyorum
gunesumay05 gizemisim evet gaz şurubu günde 3 kez ams ben 1 sefer veriyorum. Bir çay kaşığı kadar sabah gaz damlası akşam probiyotik, yada ikisini de aynı anda veriyorum farketmiyor, ama aralarında zaman olması daha iyi tabiiki
gizemisim Alyaberen_ evet deniycem ama ilk bebeğim olduğu için hiç bilmiyorum isimlerini o yüzden sorayım dedim her bebek farklı tabii ki dediğiniz gibi teşekkür ederim
gunesumay05 Yani probiyotiğı gaz şurubu kullandığım için bağırsak dengesini düzenli tutması açısından veriyorum ama çok güzel bi probiyotik. Sadece günde 3 sefer gaz şurubunu da kullanabilirsiniz kabızlıpa da iyi geliyorlar :)
[silindi] gizemisim ben karışım yaptırmıştım anason rezene bide kabuklu kimyon çok iyi geldi bi çay kaşığı da bebişime veriyordum bide kayısı günde 5 tane yiyordum ihmal etmeden