Güzel anneler iyi günler, benim 1.5 yasında bi kızım var ve dün test ile cift cubuk hamile olduğumu öğrendim ve bugün hastaneye gittim fakat doktor ultrason ile muayene etti kese var oluşmuş gözüküyor bebek henüz gözükmüyor 6 haftalık dedi. Bi 10 gün sonra tekrar gel bakalım dedi bide aile hekimine gözük tahlil olman lazım kan felan dedi ve folik asit yazdı bebeğin beyin gelişimi için felan dedi. Sizce boş veya dış gebelik felan mı inanın korkuyorum?