Kızlar bebeğim 46 günlük iki haftalık filan gözünde çapaklanma oldu geçti.1 aylık kontrolde göz doktoru baktı problem yok gözlerinde dedi . Çapaklanma olup olmadığını sordu bende oldu geçti dedim tmm tekrar olursa haber verirsin dedi. Tekrar oldu çapaklanma 3 gündür devam ediyor doktora gitmeli miyim acaba