Kuruma bağlı degisebilir. Normalde il dışına çıkmak bile idareye bildirilmesi gerekir ya bu durumda raporun kabul olması da idare keyfine kalmış bir durumdur. Her rapor da aynı durum var idare sorun çıkarırsa heyete yollayabilir veya üst kurula. Aynı il içinde sizin kayıtlı olmadığınız aile hekiminden almanız da aynı sekildedir diye düşünüyorum tanjdik olmadığı sürece aile hekimleri de kolay kolay yazmaz canı bence riske atma acil bir durum degilse derim ben. Rapor konusunda sorun yasadivim için uyarıyorum