Devlet hastanesi kontrole gittiğimizde kalça içinde randevu vermişti bize ama bizim o güne mevlüdümüz denk geldi gidemedik haliyle. Şimdi tekrardan devletten randevu almak istiyorum hangi bölümden almam gerekiyor yardımcı olabilecek var mı?? Yada özele gitsem direkt çekerler mi