linosunannesiiii -Eraymoms- alkol kullanıyormusunuz aheste güzel özellikle mezeleri meyhane tarzı arıyorsanız bihter güzel
sekerbebeginannesi -Eraymoms- yalı ama çok aşırı pahalı oldu, Silivri müzeyyen öneririm. Silivri Olta da çok iyi. Tekirdağ aheste güzel. Bir de altınoluk tarafinda bir yer vardı ama ismini hatırlamıyorum gerçekten çok lezzetli
sekerbebeginannesi ParlaMom tokadını bilerek yazmadım ben, bence fiyat ve lezzet olarak dengeli değil. Ben Lezzet olarak beğenmiyorum ama mekan olarak kesinlikle çok hoş 😊
ParlaMom sekerbebeginannesi katılıyorum lezzet olarak sıradan bir lokanta gibi ama mekan güzel gerçi bir de ayının yeri var yoncalıda orası da güzel
sekerbebeginannesi acimavi yaaa bence kesin gidin derim 😄 Çok güzel bir mekan ve lezzet olarak muhteşem